close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צימרים בצפון- מקומות שמשלבים נופש ומסורת

מערכת שורשכ טבת, תשעז18/01/2017

כל זוג ומשפחה בוודאי ייהנו מקצת רגיעה במקום ירוק ושקט. אך האם צימרים בצפון הם באמת המקום המתאים לקיים בו את הנופש ואת השבת?

תגיות:

צימרים בצפון נחשבו מאז ומעולם לבילוי רומנטי הכולל בקתת עץ כפרית בלב היער. אך בעשור האחרון, כאשר הצטרפו מתחמי נופש רבים אל עולם התיירות הצפוני, הלך וגדל הביקוש דווקא עבור צימרים למשפחות גדולות עם ילדים וקהל הציבור הדתי. הצורך לקיים חופשה שקטה ופרטית בה ניתן לשמור על קיום המצוות הינה חשובה מאין כמוה, אך יש לזכור שלא כל צימר מאפשר זאת באמת. וכיצד תבחרו את אלו המתאימים עבורכם?

וודאו מהם הדברים שאותם הצימר חייב לספק

ראשית – צימרים בצפון בעלי גישה מסורתית דוגלים באירוח איכותי מאוד. על המארחים בצימר לספק לכם את כל הדרוש מבחינת המזון: ארוחות כשרות כיבוד כשר בלבד וכלים חד פעמיים. לאלו מכם המעוניינים לקיים את השבת במתחם צימרים בצפון, מגיע לקבל בנוסף גם פלטת שבת ומיחם. חלק מהמושבים בהם ממוקמים הצימרים הינם בעלי אורח חיים קהילתי-מסורתי וכך ניתן ליהנות בנוסף מאי תנועת מכוניות בשבת וכן גישה נוחה אל בית הכנסת המקומי או המקווה. משפחות וזוגות רבים, בוחרים לקיים את הנופש שלהם בפרטיות מלאה ועל כן מצפים לאלו המעדיפים נופש עם סביבת גן נטולת אורחים נוספים, צימרים וסוויטות עם בריכה פרטית בהם האורחים יוכלו לשהות יחד בפרטיות מוחלטת, ללא כניסת אחרים לסביבת הצימר כלל וכלל.

כל אפשרויות הטיולים שמאפשרים צימרים בצפון

מרבית מתחמי הנופש שוכנים בלב ליבו של הצפון הרחוק, הרחק מערים ומצפיפות אוכלוסייה, כך שניתן לצאת לטיולים רבים בחיק הטבע יחד עם בני הזוג או המשפחה, לבלות בין הנחלים השונים ונקודות התצפית, לבקר באתרים המקודשים באזור צפת העתיקה, קבר רחל וקברי צדיקים וכן ליהנות מאטרקציות רבות לילדים הכוללות פינות חי ובתי גידול, רפתות פתוחות ופארקי שעשועים. בנושא זה כדאי לדעת, שמרבית הפעילויות נמצאות במרחק נסיעה, כך שאם חשוב לכם לטייל בסביבת הצימר בזמן השהייה בו בסופי השבוע, וודאו מול המארחים את אפשרויות הבילוי הזמינות והקרובות שניתן ליהנות מהן. צימרים למשפחות גדולות יאפשרו לכם לשהות במתחם בעל כמה יחידות, כך שניתן לשכן את בני המשפחה ללינה בסמיכות ובאופן מרווח ונעים יותר. הצימרים הזוגיים במידה והנכם נופשים בהם, יעניקו ללנים במתנה בקבוק יין וכן יוכלו לסייע לכם בקיום הפתעות מיוחדות לבני הזוג כמו קישוטים, ארוחה רומנטית ותיאום עיסוי מפנק.

צימרים בצפון התפצלו במהלך השנים לשני סוגי נופש עיקריים: בקתות עץ כפריות – סגנון הנופש האותנטי בו הבריכה והשהות הפנימית הם עיקר החוויה וסוויטות יוקרתיות – מתן האפשרות לזוגות ולמשפחות לנפוש בתנאים מלכותיים במיוחד הכוללים את מיטב מתקני הנופש ולרוב באופן שבו לכל סוויטה יוקרתית קיים מרחב מפנק משלה, בו ניתן ליהנות מבריכת שחייה, ג'קוזי ספא וסאונה, חדרים גדולים ומרווחים וארוחות שף מיוחדות. בחירת הצימר תיעשה בהתאם ליכולת הכלכלית של הנופשים ולפי הצרכים והציפיות שמאפיינים אתכם. כך או כך, על החוויה להיות איכותית ומהנה במיוחד. לשם ווידוא איכות המקום, מומלץ על סקירה אינטרנטית בה תוכלו להתרשם מביקורות נוספות על הצימר שבחרתם, תמונות המקום והשיחה החשובה מאין כמוה עם המארחים – בה תוכלו לקבל התרשמות מדויקת מאדיבות המארחים, רמת השירות והדברים הניתנים לכם במסגרת האירוח. חשוב שלא להסס ולשאול כל שעל לבכם – מדובר בבילוי אישי ומפנק מאוד וחשוב שלא ייפגע כתוצאה מאי הבנות.

למידע נוסף על צימרים בצפון לחצו כאן https://www.zimertop.co.il/

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה